torsdag 28 december 2017

Julen 2017 är avklarad.

Julen 2017 är officiellt avklarad och vilken fina dagar vi fick med både uppesittarkväll och julafton, vilka innehöll massor av god mat, härlig gemenskap och en hel hög med julklappar. Vad mer kan man önska?? Nu ser jag fram emot nyårshelgen med allt vad det innebär, dock ska jag jobba nyårsdagen så det blir helt klart en lugn tillställning men vad gör väl det?? Nyår är alltid nyår och det känns alltid så bra med ett trevligt avslut på året och jag ser verkligen fram emot ett ännu ett nytt år, är så nyfiken på vad som kommer att hända, både stort och smått.
Efter att snart ha avklarat denna arbetsvecka sitter jag i soffan och njuter av Skellefteå AIKs vinst mot Rögle och laddar batterierna för att orka med morgondagens arbete som jag tro blir grymt då de flesta kommer att göra sina inköp inför nyårsfestligheterna. Men det är ju veckorna inför storhelger som är de roligaste att arbeta trots att de helt klart är de jobbigaste.
Julpyntet får hänga med ett par dagar till då jag varken har tid eller lust att ta bort det innan nyår.
Ska försöka hinna titta in här på bloggen under helgen med en liten årskrönika.
Ha en fortsatt bra kväll och på återhörande en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar