söndag 12 mars 2017

Energi boost!

I helgen har energisamlandet varit på topp här uppe på Prästbacken. Helgen inleddes med en en god middag bestående av varm smörgåstårta med tex-mexsmak tillsammans med sonen som lämnade flickvännen en liten stund för att äta middag med sina föräldrar. Därefter lyckades jag mot alla odds hålla mig vaken till nästan 23,30 vilket var en stor överraskning, en fredagskväll!!!, första gången på flera månader. :)
Igår var det kanonhärligt väder och jag tog äntligen årets första löprunda, den var bara 4 km och gick absolut inte snabbt men det hade jag inte räknat med heller då det var första gången jag sprang på vinterväg med Icebug-skor. Idag känner jag dock sviterna av denna löprunda, träningsverken from hell har invaderat hela min kropp.
Aftonen och kvällen tillbringades i sällskap med goda vänner, god mat, hockeytävling, Mello och sist men inte minst bad i tunnan. Himmel vad trevligt vi hade, hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång!!!
I afton är det äntligen dags att ha kalas för sonen som fyllde år i Januari!! vi är minsann inte snabbast i världen. Men innan dess ska jag ta en prommis i vårt härliga vårväder för att suga i mig lite D-vitaminer och ytterligare lite mer energi.
På återhörande en annan dag!
En liten gåva från våra goda vänner som kommer att komma väl till pass mellan huset och badtunnan.
Fredagens goda middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar