söndag 23 oktober 2016

Fyllt på garderoben.

Det finns problem och sedan finns det angenäma problem som är något helt annat. Då jag har gått ner en hel del kilon i vikt så finns det inte längre så mycket i min garderob som passar vilket i och för sig är ett problem men ett riktigt trevligt ett då jag måste inhandla nytt för att inte behöva gå omkring naken. Nej så illa är det faktiskt inte än men urvalet är tämligen begränsat så mina senaste inköp blev byxor och underställ från Fritidsfabriken. Jag har sedan tidigare ett par byxor därifrån som var jättesköna då de passade så ett par nya i rätt storlek fanns högt upp på önskelistan och i fredags då jag kom hem från jobbet låg de tillsammans med ett jättefint underställ i brevlådan. Jag är så sjukt nöjd med mina nya inköp, visst är de fina??!!
Bilderna är lånade från Fritidsfabriken hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar