tisdag 13 september 2016

Men så tokigt det kan bli!!

Jo men så att.....
Ett gott tips kan ju vara att när man dels har en proppfull almanacka på jobbet, en make som jobbar dygnet runt för tillfället samt att man dragit igång projekt "fixa till" i sonens rum och vårt sovrum så kanske man inte ska dra på sig fler saker att göra just nu. Men i vanlig ordning hade jag inte en tanke på det då jag hittade en superfin liten rokokogrupp, bestående av ett bord och två stolar, på en lokal Facebooksida när jag åt min lunch idag som jag impulsköpte med en gång. Problemet var bara att jag inte hade någon bil i afton då det skulle hämtas men har man världens bästa svärföräldrar så ordnade det sig i alla fall, nu är gruppen hemma och jag är supernöjd med mitt inköp. Undrar dock lite stilla när jag får tid att måla om den så att den passar in i vårt hem, nåja det ordnar sig säkert man måste ju se till att man aldrig blir utan sysselsättning eller hur??!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar