lördag 2 juli 2016

Summering av första semesterveckan.

Hejsan alla glada nu var det ett par dagar sedan jag var inne och skrev på bloggen, man skulle ju kunna tro att när man har semester har man massor med tid att hinna uppdatera den men inte jag inte, jag har så mycket annat trevligt jag bara måste göra.
Under denna första vecka har sommarvädret varit riktigt bra och det är egentligen bara idag som det regnat och varit grått men det gör ju inte så mycket för att det finns massor med saker inomhus att göra som fått vänta till just en dag som denna. 
Jag har denna vecka, firat midsommar i paradiset tillsammans med min sida av familjen, tillbringat massor av timmar i solstolen lyssnades på drygt 2 ljudböcker, löptränat, varit på roadtrip med shopping tillsammans med mamma, systeryster och systerdotter m a o "tjejernas lag", varit på utflykt till min svärfars barndomshem med omnejd och dessutom ätit gott och njutit av mysigt altanhäng. Idag skall vi besöka Stadsfesten och inmundiga lite god festivalmat och förhoppningsvis träffa en massa bekanta.
Avslutningsvis ger jag första semesterveckan fyra solar av fem och ser fram emot de kommande. 
På återhörande en annan dag!
Bästa avkopplingen för mig.
En laxplanka på en helt vanlig onsdag, mums!!
Kaffepaus på shoppingturen så att betalkortet fick kylas ner ett tag.
Dagens festivalmiddag, oxfilérulle, jag dör så gott det var!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar