lördag 18 juni 2016

Man får vara tacksam för det lilla!!

Den senaste veckan har min kropp varit intagen av en hemsk förkylning som berövat mig  smak, lukt och hörsel. Måste dock säga att jag är ytterst tacksam för att feber, halsont och hosta har uteblivit, man får helt enkelt vara glad för det lilla :)
Min lediga lördag har jag delvis tillbringat med maken på stan då vi shoppat lite grand, det blev lite kläder, blommor och inredning. Men då man är allt annat än kry och trots att man sovit nästan 8 timmar i natt vilket är otroligt länge, är jag grymt slut jag har större delen av dagen tillbringat min tid på soffan, måste ju vila upp mig inför midsommarveckan som förhoppningsvis kommer att innebära en massa trevligt jobb och glada kunder. 
Prognosen ser bra ut jag kommer nog att överleva denna förkylning och kunna uträtta något framöver men just nu får det helt enkelt vänta :)
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!!
Njuter av ett gott glas ekologiskt vin (nu när smaken återvänt) och lyssnar på Iron Maiden i lurarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar