onsdag 13 april 2016

Längtar till sommaren.

Idag har vi här uppe i norr haft ett riktigt aprilväder med sol, hagel och snö vilket är helt normalt för oss men absolut ingenting som jag gillar. Tidigare i veckan har solens strålar lyst över oss och det har faktiskt varit riktigt varmt om man suttit i lä men av den värmen finns tyvärr ingenting kvar.
Min längtan efter sommaren är just nu så stor att jag har klickat hem två par superfina shorts, kunde inte välja vilka som var snyggare, som passar min numer mycket smalare kropp och idag landade de i brevlådan. Nu får det bli sommar när som helst för jag är så redo man kan bli och jag är superfärdig med allt vad vintern innebär :)
 
Visst är de fina? Bilderna lånade från fannymichel.se.
Nu är det hög tid att börja ladda upp inför kvällen match, jag kommer att tillbringa min kväll i tv-soffan med nedbitna naglar och fjärilar i magen för nu gäller det för världens bästa AIK att vinna mot Växjö så att de går till SM-final, gör de inte det blir det tyvärr sommarlov för dem och Växjö får möta Frölunda i en SM-final vilket absolut inte skulle vara roligt.
Heja SAIK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar