fredag 1 april 2016

Hello första april!!

Idag har det verkligen varit invasion av mycket bra nyheter och produkter i mitt Facebookflöde och man hade ju önskat att några av dessa innovationer någon gång blir verklighet men det är tyvärr inte aktuellt just idag, för april april ni vet. :)
Nu har jag efter en fullspäckad arbetsvecka och en god middag äntligen landat i tv-soffan och härifrån kan ingen slita mig för nu är det dags för mitt Skellefteå att ta sig an Växjö i den första semifinalmatchen och den ska jag banne mig se. Jag hoppas att grabbarna har grym revanschlust då de förlorade finalen i fjol mot just Växjö, det vore så skönt om de började semifinalserien med en seger.
Igår var det invägning på viktväktarna och jag är så stolt över mig själv för trots att det varit påsk med allt vad det innebär hade jag lyckats gå ner 0,6 kg vilket jag ser som en triumf med tanke på vad jag stoppade i mig under dessa dagar, bara en godis men massor av god mat och dryck slank ner. Godis har ju aldrig varit min last men visst är det gott någon gång och då speciellt runt påsk så det var absolut en liten prövning som jag klarade.
Det är så skönt att den här arbetsveckan är över och att helgen tagit vid för jag är helt slut i kropp och knopp. Den här helgen kommer att innehålla en massa trevligt, i morgon är det dags att fira en vän som fyllt 50 år med en god middag och ett bad i tunnan. På söndag kan det eventuellt bli en liten utflykt men ingenting är helt bestämt än så kalendern är fortfarande öppen, dessutom tänker jag hinna med en del motion.
Nu är det snart dags för nedsläpp så på återhörande en annan dag mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar