lördag 23 april 2016

Sköna till tusen.

Hejsan alla ni fina ute i den riktiga världen!! 
Idag har jag och mina killar varit en tur in till stan för att shoppa oss nya träningsskor. Om ni sett Synsams senaste reklamfilm förstår ni nu hur jag tänker :) nämligen att jag först anmäler mig till Tjejmilen och därefter Viktväktarna för att sedan använda min tid till att införskaffa träningskläder och skor i stället för att träna. Men nu har jag nått slutet på min inköpslista och det återstår bara en hel del mil att springa, vilken tur att jag inte behöver vara i toppform förrän i september för min kondition just nu är allt annat än bra och har massor kvar att önska. 
Tror dock att jag ska ta mig en liten tur i afton efter maten men än är det länge kvar så jag hinner säkert ändra mig.  
Hoppas att skorna är lika sköna att springa i utomhus som de var på butikens löpband, jag fick nämligen provspringa med dem innan köpet för att kolla om de skulle passa mina fötter och löpstil vilket jag aldrig någonsin gjort förut. Det kändes riktigt konstigt att ställa sig på ett löpband mitt bland andra shoppande kunder, tur att man inte behövde springa så länge.
Ha en fortsatt bra helg så hörs vi en annan dag!
Absolut de skönaste löparskorna jag någonsin har ägt.
Fick även med en gåva i form av ett träningsprogram som kanske kan var till hjälp för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar