fredag 15 april 2016

Drabbad av latmask!

Sitter vid köksbordet och njuter av min andra stora kopp kaffe denna morgon som inte blev riktigt som jag hade tänkt. Jag börjar nämligen arbeta lite senare idag och hade planerat att göra bort dagens prommis redan nu på morgonen så jag hade ställt klockan på 05.45 för att hinna med en timmas powerwalk. Nu blev det inte alls så för jag vaknade och var hur trött som helst och genom detta snoozade en HEL TIMMA, då blir det inte mycket tid över vill jag lova. Men latheten stannar kanske inte ens där denna morgon för igår kom dottern och lämnade tillbaka min bil så nu sitter jag här och försöker motivera för mig själv varför det är en god ide för mig att ta bilen de stackars 400 metrarna till jobbet istället för att gå eller cykla, hmmmmmm. Hur det går med viljekraften att motionera om än bara lite innan jobbet återstår och se men många motstridiga känslor är det i alla fall. :)
Jag har sjukt mycket motion att ta igen denna vecka då jag har haft alla världens ursäkter för att kunna sitta kvar i tv-soffan och se hockey. Är verkligen spänd på att se vart vågen stannar på måndag nu när jag dessutom ska äta mer SP för att stanna upp i viktminskandet, vill ju inte börja lägga på mig i stället.
Ha en riktigt bra helg alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar