fredag 22 april 2016

Dags för minus att bli plus.

Har nu äntligen landat i tv-soffan efter en intensiv och rolig arbetsvecka, sjukt slut men nöjd med vad jag ändå uträttat. Att jag känner mig så urlakad och trött tror jag beror nog delvis på att jag arbetade förra lördagen och tillbringade hela söndagen på IKEA och Avion, det känns verkligen som om det var superlänge sedan jag var ledig och fick någon återhämtning (dock kul som rackar´n med shopping och med jobb också för den delen). I helgen har jag gett mig den på att sömnen som i nästan två  veckors tid legat på minuskontot skall åtminstone hamna närmare plussidan. Planen är att sova länge och ta dagarna som de kommer m a o bara njuta av ledigheten på bästa sätt. Kommer även att få umgås med familjen då det blir kalas på söndag för svåger och svägerska. 
Nu blir det lite tv-tittande och sedan ska jag umgås flitigt med JB.
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar