torsdag 3 mars 2016

Kursar.

Just nu går jag en kurs ett par dagar via mitt jobb och jag kan säga att det är en riktig omställning mot att jobba. Jag är faktiskt inte van att sitta i skolbänken längrejag blir supertrött och jag kan faktiskt inte komma ihåg att det var så här uttröttande att bara sitta stilla och lyssna. Varje gång vi får uppgifter att jobba själva med blir jag därför glad att jag nästan jublar. Det är jätteroligt att lära sig nya saker men jag har varit sjuk en av kursdagarna vilket resulterat i att jag förutom den sedvanliga läxan även ska göra det de andra gjorde dagen jag var sjuk vilket känns mindre kul men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. I kväll ska jag därför beta av läxan så det blir gjort innan helgen. Tur att det är en intressant kurs och att litteraturen är lättläst och på svenska.
Då vet ni vad jag kommer att pyssla med i afton.
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar