söndag 27 mars 2016

Att fira 30 år.

För exakt 30 år sedan blev jag och maken ett par och jag kan inte riktigt fatta att det redan har gått så lång tid, det är ju helt galet är vi verkligen så gamla??!!! Nej absolut inte!!! Under årens lopp har vi upplevt både höga berg och djupa dalar i vårt förhållande, gudarna ska veta att det inte alltid varit så lätt men vi har kämpat och alltid kommit fram till att det varit värt att försöka rädda det vi har, det är jag jätteglad för idag. 
Tänk vad vi har åstadkommit under dessa 30 år, vi har bland annat fått två underbara ungar som vuxit upp till två fantastiska vuxna individer, vi har gift oss, vi har rest och gjort roliga saker, vi har kämpat oss igenom tuffa skolår samtidigt som vi hade två små barn, vi har gjort tillbyggnader och renoverat vårt hus och en massa andra saker. 
Med handen på hjärtat måste jag också en dag som denna erkänna att jag älskar min make mer nu än jag gjorde i början, konstigt??!! kanske, men så är det verkligen och han är min allra bästa vän. Jag hoppas att vi får lika många år till tillsammans och att vi har lika roligt de kommande åren som vi har just nu.
Vår 30-årsdag har vi firat med god frukost, lång härlig promenad på drygt en mil samt en grymt god middag på en restaurang i stan, bättre kunde det inte bli, viktväktandet har fått vila idag och vi tar upp kampen igen i morgon. Senare i vår kommer vi också att åka iväg på en weekend till London vilket ska bli så roligt då det är jättelänge sedan jag var där sist. 
Wow vad jag gillar livet just nu!!! 
Dagens frukost.
Dagens middag, en fantastiskt god högrevsburgare mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar