lördag 6 februari 2016

Superhärlig lördag.

Vaknat upp till en snöig men ändock superhärlig lördag, idag ska här njutas av att vara ledig från det avlönade arbetet, känns som om det var länge sedan sist då förra helgen var fylld till bredden med bland annat akut extrajobb och en hel dags sjukhusbesök. Men nu är allt som vanligt igen och varken jobb eller sjukbesök är aktuellt i helgen får jag hoppas.
Har börjat min dag med en kanongod räkmacka till frukost tillsammans med maken samt lite morgon-tv i form av alpint, bättre start är svårt att få tycker jag. Resten av dagen kommer att innehålla bland annat motion (måste ju skrapa ihop lite fler aktivitetspoäng) surströmmingsmiddag, hockey, Mello och nya Beck-filmen. Det verkar onekligen som om vi kommer att tillbringa dagen i tv-soffan, nåja det ska nog bli bra det med ibland behöver man bara få slappa och ta det lugnt.
En riktig lyxfrukost, för hela 7 points men det var mackan verkligen värd, fick starta min dag :)
    
 Genrep inför SM-finalen skulle jag tro, då dessa två lag är överlägset bäst i serien. bilder lånade från respektive lags hemsidor.
Bild lånad från SVT.se
Världspremiär i kväll. Bild lånad från canaldigital.se
Dagens dukning.
Slutligen dagens fantastiska middag, det absolut godaste jag ätit på länge!!
Jag önskar er alla fina människor i den riktiga världen en fantastisk lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar