fredag 12 februari 2016

Men så fantastiskt härligt!!!

Idag har vi äntligen kommit fram till veckans bästa dag alla kategorier och jag kan lägga ytterligare en arbetsvecka till handlingarna. Mycket har hänt denna vecka både trevliga och rent av sorgliga saker men det är ju just det som är livet. Mina tankar går i denna stund till nära och kära som förlorat sina fäder och skickar massor med kramar till er.
I kväll ska vi få rå om vår dotter som kommer på middag och sedan har vi faktiskt inte planerat så mycket mer för helgen men jag hoppas att det kommer att bli väder och läge för ett bad i tunnan. Det var nämligen väldigt länge sedan sist och det måste vi absolut göra något åt.
Nu är det hög tid för mig att bege mig till mitt avlönade arbete och träffa några trevliga kunder och medarbetare.
Ha nu en riktigt bra fredag och på återhörande en annan dag!
Dagens middag, mums!!!
Kan meddela att just nu rasar en snöstorm som inte enligt någon väderkanal kommer att bedarra inom den närmaste tiden så ska det badas på Prästbacken blir det inne i badkaret, trist men inget man kan göra något åt tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar