lördag 20 februari 2016

Kulturella till tusen.

I går kväll var det våran tur, min och makens, att få se teaterföreställningen "Till häst genom Västerbotten" gud så bra den var!! Kommer banne mig inte ihåg när jag skrattade så mycket sist, tårarna rann och magmusklerna var verkligen uppvärmda efteråt. Har ni möjlighet att se föreställningen gör det, jag lovar ni kommer inte att ångra er.
Nästa vecka åker vi till Umeå för att se Anders Janssons show, wow vi har verkligen blivit kulturella på sistone :), hoppas den föreställningen är lika bra. Jag gillar verkligen dessa små utflykter, de sätter sådan trevlig guldkant på den annars så stressiga vardagen.
Nu är det hög tid att fånga den här dagen, mycket skall hinnas med, så på återhörande senare alla ni fina ute i den riktiga världen!
Med föreställningen följde även en bok med som jag givetvis ska läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar