fredag 20 november 2015

Idag smäller det!!!

I går morse vaknade jag upp till ett vitt vinterland, vinterns första snö hade kommit under natten. Trots att jag inte är något större fan av vintern så måste jag medge att det var riktigt mysigt och det blev mycket ljusare och finare utomhus.
Idag snöar det också och detta gör att mysfaktorn och min längtan efter julen har ökat markant. Då jag dessutom har förmånen att vara ledig idag och det är första advent nästa helg finns det ju inte längre någon större anledning att stå emot så nu ska det börjas med julpyntningen på Prästbacken. Åh vad roligt och fint det ska bli, jag verkligen älskar alla ljusen som lyser upp i vintermörkret?
Hoppas ni får en bra dag alla ni fina människor ute i den riktiga världen!
 
Så här såg det ut igår morse strax före sju på morgonen.
 
Så här ser det ut idag och det snöar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar