fredag 13 november 2015

Alltid hittar man något.

Idag har jag varit ledig och tillbringat dagen tillsammans med syster yster på stan. Vi hann med både kiropraktorn, en hel del shopping och en lunch på bara ett par timmar. Det finns verkligen hur mycket fint som helst nu i butikerna både vad gäller kläder men också julpynt av olika slag. Jag hittade bland annat en jättefin zinklåda som jag bara var tvungen att ha men också en superfin hylla fick följa med hem. Nu är det tvättstugan som ska få lite av min uppmärksamhet sen blir det middag. Vad kvällen bjuder på vet jag inte än men nu är helgen i alla fall ett faktum och jag är jätteledig.
Ha en riktigt trevlig helg alla ni fina!
Detta får nog bli min adventslåda men vad som ska vara i den till jul vet jag inte just nu, måste prova mig fram.
                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar