lördag 10 oktober 2015

Ändrade planer.

Vaknade upp till ett frostigt och soligt landskap som verkligen utstrålade både skönhet och kyla. Min tanke var att under dagen plocka bort alla trädgårdsmöbler, kvarvarande blomkrukor, städa bort i växthuset och påbörja fönsterputsningen men här sitter jag fortfarande med kaffe i muggen, morgonrocken på och datorn i knäet när klockan passerat 11.45. Jag måste nog omplanera min dag för jag kommer aldrig att hinna göra allt det där.
En annan ändrad plan för dagen blir också att hitta någon vänlig själ som låter mig/oss komma och se aftonens hockeymatch för vår tv-box hade den dåliga smaken att gå sönder i går kväll vilket har hållit maken sysselsatt hela morgonen och än har han inte löst problemet. Hemska tanke tänk om vi inte får igång tvn, då måste vi ju kanske umgås med varandra!!!!!!! :)
Ser ju inte så lovande ut i dagsläget men måste i alla fall säga att han har en fint pyntad arbetsbänk med både spetsduk och fruktskål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar