fredag 18 september 2015

Osocial som bara den.

Nu ska ni få ett boktips av mig.
Jag har de senaste dagarna nästan varit helt okontaktbar och det beror bara på en enda sak nämligen den nyaste boken om Lisbeth Salander, Millennium- Det som inte dödar oss, som är så sjukt bra. Sedan jag började lyssna på denna bok har jag i stort sett gått omkring med lurarna inpluggade nästan all vaken tid då jag inte arbetat och bara njutit. Kan dock medge att speciellt trevlig mot min omgivning har jag verkligen inte varit men det kan inte hjälpas, får väl ta igen det senare. Om ni tycker de andra böckerna om fröken Salander tror jag absolut att ni kommer att gilla denna också. Nu ska jag fortsätta att lyssna på den sista timmen av boken.
Ha en riktigt bra fredag mina vänner och på återhörande en annan dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar