fredag 4 september 2015

När livet återvänder

Så där ja då var vi framme vid veckans bästa dag fredag och solen skiner från en molnfri himmel. Vi verkar få en helt makalöst fin "höstdag" här uppe hos oss idag och det gör mig inte det minsta, är ju faktiskt inte någon större fan av hösten så allt som påminner om sommar är helt klart välkommet. 
Nu börjar jag äntligen känna mig som en människa igen, visst är jag fortfarande slut och har lite ont i ljumsken men det känns som om livet börjar återvända till min kropp vilket är underbart. Idag tror jag minsann att jag ska vara lite wild and crazy och prova ett par av mina egna byxor i stället för sonens stora mjukisbrallor som jag "bott" i drygt en vecka. Kan ju vara bra att veta att man kan ha vanliga byxor om man ska börja om att arbeta :)
Hoppas ni alla ute i den riktiga världen får en fantastisk fredag, på återhörande en annan dag!
Gick ju som en dans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar