lördag 5 september 2015

Inte ligga på latsidan.

I våras hade jag knåpat ihop en Hälsobingo till mig och mina arbetskamrater och min arbetsgivare tyckte att det var en sådan bra idé så nu har de gjort en egen bingo som alla ska få vara med i. Tycker verkligen att det är en superkul aktivitet där man själv kan lägga ribban för hur mycket man vill lägga ner på den. Dessutom har de som är med möjlighet att vinna semesterdagar, hur bra skulle inte det vara att få några till??!! 
Trots att jag knappt kommit mig ur sjuksängen är det hög tid att ta sig an september månads bingobricka då det är flera rutor som sträcker sig över hela perioden. Jag börjar lite lätt med att lyssna på en ljudbok samt att äta frukt och grönsaker varje dag vilket vi ändå alltid gör men de tunga rutorna som innebär timmar av motion får vänta ett tills jag känner mig helt återställd. Men taggad är jag allt och det ska bli så skönt att komma igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar