fredag 25 september 2015

Hallå härliga fredag!

Då var äntligen veckans bästa dag här och jag bara njuter. Min fredag ska jag tillbringa med de bästa arbetskamraterna med några timmars jobb men sedan är det dags för helg. Det ska bli så skönt att få vara ledig i två dagar, det behöver jag verkligen just nu. Hoppas vädret tillåter bad i tunnan i kväll för det har jag längtat efter hela veckan men det får bli efter hockeyderbyt mot Luleå, där vi ska gå vinnande ur striden. :)
I helgen ska jag tillsammans med två vänner gå ut på krogen, Vallmans är i stan på turné och det kan man inte missa. Men vad ska jag ha på mig? Har inte varit ute på säkert 10 år  och jag kan med säkerhet säga att de kläder jag hade då är inte lagliga nu eller passar på min kropp som vuxit sedan dess, måste kanske inhandla något nytt men det får jag ta tag i senare.
Nu är det hög tid att göra sig klar för arbete, ha en riktigt bra dag alla ni ute i den riktiga världen!
Det blev bad och nu mår jag toppen, varenda muskel är mjuk och det känns som om John Blund är i antågande, sov gott hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar