onsdag 19 augusti 2015

Tredje dagen avklarad!!

Så där ja då har man arbetat tredje dagen efter semestern och idag har det varit riktigt varmt och mycket att göra vill jag lova. För i vanlig ordning kommer årets värmebölja då jag arbetar och inte är ledig, var likadant förra sommaren :( men det är ju bara att gilla läget.
Vårt arbete här hemma på gården har legat lite lågt i veckan men vi har i alla fall hunnit måla det sista på uthuset så nu ska vi bara inhandla virke och trall så vi kan börja med den nya uteplatsen. Längtar så tills allt är klart och vi kan börja använda den.
Måste bara få visa de fina ljusslingorna jag inhandlade för mina födelsedagspengar jag fick. Dock är det lite svårt att fota den då den är tänd och det är mörkt ute men det blev jättefint och jag är supernöjd med dem.
På återhörande en annan dag alla ni fina människor ute i den riktiga världen! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar