onsdag 26 augusti 2015

För det är jag värd!!!

Nu är man helt inne i arbetsrutinen igen efter semestern och dagarna flyger iväg. Jag har dock lyckats dra på mig inflammationer både i foten och i axeln och ha idag varit till en kiropraktor för att åtgärda en del av smärtan, åtminstone det som orsakas av låsningar i nacke och rygg. Det var dock den smärtsammaste upplevelse jag varit med om någonsin tror jag och då har jag även räknat med mina förlossningar. Det gjorde så sjukt ont att tårarna rann ner för kinderna under massagen och jag höll på att svimma då han rörde och klämde på min fot. Nu hoppas jag verkligen att det var värt plågan och att jag snart blir bra igen för så här går det varken jobba eller utföra någon form av träning. Efter besöket from hell tyckte jag så synd om mig själv att jag köpte mig nya superfina kaffemuggar för det var jag verkligen värd. Nu blir det soffhäng med sällskap av herr Voltaren och hans kompis Ipren.
Ha en fortsatt bra dag och på återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar