fredag 31 juli 2015

Mitt i semestern.

Idag har vi haft ett fantastiskt väder med drygt 20 grader och sol. Det är första gången sedan min semester började som vi är hemma och har så fint väder därför har dagens aktivitet för mig varit att ligga mitt plattaste i solstolen och sugit i mig av solen alla härliga strålar. Kvällen är också helt underbar och inte ett moln har förirrat sig framför solen på flera timmar så här sitter vi i uterummet och njuter av lite mousserande i aftonsolen.
Tänk att jag redan är framme på mitten av min sommarsemester men man kanske hellre ska säga tänk att jag har jag har hälften kvar, det låter onekligen mycket trevligare. Jag tror att anledningen till att den första delen av semestern har gått så fort är att vi har varit på resande fot i en vecka. Hoppas del två blir lika trevlig men att den går en aning mindre fort.
På återhörande mina vänner och ha en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar