måndag 22 juni 2015

Vi bygger broar igen.

Jag har idag haft en riktigt tuff dag på jobbet med mer än lovligt mycket att göra.Visst är det roligt då det är fullt upp men när man inte någonsin på hela dagen känner att man har möjlighet att hinna ikapp är det verkligen inte trevligt. Hade önskat att jag hunnit mer men så blev det inte idag tyvärr but that´s life. 
Nu har jag  landat hemma och i morgon är jag ledig och då ska jag bara vara ledig och inte ta mig an några måsten. Om solen skiner blir det solstolen men vid mulet eller nederbörd tror jag minsann att staden får ett besök av mig, för vad piggar upp bättre än lite shopping??!!  :)
Nästa punkt på dagens agenda blir att äta lite middag sedan hoppas jag att det otäcka regn som nu faller från himlen upphör så vi kan fortsätta vårt brobyggande. För efter 10 år med en nödlösning till bro är det äntligen dags för en ny och så här långt har vi hunnit i dagsläget. Tänk vad fint det kommer att bli då den är klar.
En ordentlig pjäs blir det och man kan nästan tro att vi bygger en pyramid :)
150628 Nu är bron/ trappen färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar