torsdag 18 juni 2015

Kunde inte låta bli.

Nu börjar det helt klart dra ihop sig till semestertider på jobbet. Dock är det inte jag som har förmånen att gå på ledighet nu till helgen, suck!! Men när vädret inte är roligare än så här går det faktiskt himla bra att arbeta. Missförstå mig rätt jag unnar verkligen mina kollegor som går på semester att få fint och varmt sommarväder men jag arbetade i fjol under den hysteriska varma perioden och hoppas verkligen att jag aldrig någonsin ska behöva arbeta under sådana förhållanden igen för det var olidligt.
Ni som läst min blogg vet att jag drog igång en hälsobingo för ett tag sen som de flesta tyckte var en kul grej, jag fick dock höra av en make till en kollega att han tyckte att det fattades en del saker på bingobrickan som exempelvis "samkväm med maken" så nu har jag gjort en liten presentpåse till min kollega och hennes man med bland annat var sin mer "vuxen" bingobricka. Hoppas verkligen att denna semesterpresent kommer att falla dem båda i smaken, kunde liksom inte låta bli att infria hans önskemål :) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar