måndag 1 juni 2015

Annandag mor 2015

Min dag har börjat med en liten sovmorgon men en högtidsdag som denna måste ju firas lite extra :) så nu ska jag dricka upp det sista i kaffemuggen och därefter blir det ett träningspass innan kvällsjobbet väntar. Träning räknas väl som "egentid"?? hoppas det är så för jag är inte så bekant med begreppet men känner att det är det och just nu är det perfekt att skämma bort mig lite extra med en stunds "egentid" (läs mina byxor måste ha krympt i garderoben och jag vill icket köpa en större storlek) Dessutom är ju Hälsobingon på upploppet och jag vill verkligen fylla hela brickan.
Ha en riktigt bra måndag på er alla!
Junibilden i Malin Östlunds fina konstkalender.
Denna lilla kotte har ingenting med inlägget att göra men han var så söt att han måste bara få vara med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar