torsdag 28 maj 2015

Walk & talk 2015

Idag är det då dags för årets upplaga av "Walk and talk" som vårt snabbt ihop-plockade lag vann i fjol. Det är ett evenemang som går ut på att en massa tjejer träffas och promenerar eller springer en 5 km lång slinga och efter man varit ute på rundan möter man upp på vår Hembygdsgård för lite mingel med tilltugg vilket brukar vara riktigt trevligt. I afton ska jag tillsammans med fyra andra delta och jag hoppas vi kan skapa en tradition och knipa segern i lagtävlingen även i år, för det är en middag tillsammans med sitt lag, vilket skulle vara riktigt trevligt.
Dessutom kan jag efter att ha deltagit i detta kryssa av ytterligare en ruta på hälsobingon, hepp hepp så bra det går för frun på Prästbacken nu!!
 
150529
Mitt lag vann tyvärr inte middagen men jag hade i alla fall en grym tur för jag fick gå hem med ett presentkort på en massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar