fredag 29 maj 2015

Sommarkarameller!

Gud vad det finns mycket snyggt nu i butikerna!!! Känner att sommaren är min årstid för jag vill verkligen ha det mesta som finns att köpa just nu. Glädjen jag känner av bleka pasteller, linnekläder och romantiska sommarklänningar finner inga gränser och är verkligen helt underbar. Nu skulle vi dock bara ha haft lite sommarvärme och sol så vore jag i himmelriket :) 
Idag har jag varit en tur till staden med systeryster och hittat en otrolig mängd fina sommarkarameller och ett par fick faktiskt följa med hem, hur otippat var inte det? :) Dagens inköp blev en jättefin tunika/klänning och ett par tights just in case att sommarvärmen uteblir, men helst vill jag ju bära bruna sommarben till den. Dessutom hittade jag en helt underbar fågelholk till min "samling" (älskar verkligen dessa små finna fågelbostäder i olika form och färg). Tror att den kommer att passa in perfekt i vår trädgård bland de andra.
 
Ha nu en riktigt trevlig helg så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar