söndag 3 maj 2015

Roadtrip

I helgen har jag varit helledig och eftersom det var Valborgsmässoafton i torsdags så känns det som om den här helgen har varit hur lång som helst. Idag skiner solen och det verkar som om vi kommer att få en toppenfin dag. Måste nog trotsa min förkylning och ge mig ut på en långpromenad i solskenet.
Gårdagen tillbringade jag och maken med en roadtrip till Haparanda och ett besök på IKEA, det var verkligen inte igår jag besökte herr Kamprads varuhus. I vanlig ordning shoppade jag mer än vad som stor på handlingslistan men gud vilka fina saker jag fyndade. Idag blir det därför att rensa ur gamla saker så att de nya prylarna ryms.
Ha en fortsatt bra dag och hoppas ni får njuta av sol och vårvärme!
En jättefin stråhatt som inte fanns med på handlingslistan fick följa med hem.
Nya kuddfodral till sofforna i uterummet inhandlades också. Måste säga att de gamla och blekta sofforna fick som ett nytt liv med sina nya överdrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar