torsdag 14 maj 2015

Hälsobingo.

I veckan trillade jag över en riktigt rolig idé nämligen en hälsobingo, har aldrig hört talats om detta förr. Min syster hade börjat spela det på sitt jobb och det lät så himla roligt att jag knåpade ihop en egen bingobricka till mig och mina kollegor. Min idé gillades och från och med idag är tävlingen igång. Det ska verkligen bli intressant att se hur många av de 25 rutorna på bingobrickan som jag kommer att lyckas pricka av innan den 5 juni då tävlingstiden är över. Har faktiskt redan gjort ett pass i kväll så första rutan är avprickad nu är det bara alla andra kvar.
Nu ska jag fortsätta sippa på min kaffe "Karlsson" och njuta av att jag gått på helgledigt.
På återhörande en annan dag!
En syndigt god kaffe Karlsson är verkligen perfekt efter en kall och blöt promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar