tisdag 7 april 2015

Massor med inspiration.

Idag stämplade jag ut lite tidigare från jobbet, för jag har under en tid haft problem med min nacke och axel vilket har varit riktigt smärtsamt emellanåt och idag var det då äntligen dags att göra ett besök hos kiropraktorn. Kan säga att det känns en fantastisk skillnad redan nu trots att musklerna är riktigt ömma än men för första gången på flera veckor kan jag obehindrat vrida mitt huvud åt höger också vilket kan vara praktiskt ibland :)
När jag kom hem hittade jag en stor låda på hallgolvet som innehöll en massa fina inredningstidningar som min snälla mamma hade skickat till mig. Alltså hur underbart är inte det?? Nu har jag flera timmar fyllda med inspiration att se fram emot.
Hoppas er påskhelg har varit bra och på återhörande en annan dag.
Måste bara få visa mitt fina "växtstöd" som jag inte kunde låta bli att köpa. Visst var det fint??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar