måndag 16 mars 2015

Nedräkningen har börjat!

Sitter och klurar på vad jag ska packa då jag och maken drar till Playa del Ingles om ett par dagar. Har inte packat en pinal än så länge och inte funderat ut vad "husvakten" ska ha för mat under tiden vi är borta heller för den delen men det ska nog lösa sig det är jag säker på, har ju det viktigaste klart, ny bikini, ny resväska, pass och VISA-kort. Låter lite som filmen "Sällskapsresan" nåja det är ju faktiskt till samma område som de spelade in filmen som vi ska åka. :)
Gud vad jag längtar till värmen, det ska bli så skönt att få njuta av lite sommar och sol, känner att jag behöver det massor just nu.
Ha en fortsatt bra dag alla ni ute i den riktiga världen! 
Så här luftigt kommer det inte att vara i väskan då jag åker för jag brukar ha en tendens att ta med mig alldeles för mycket kläder och prylar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar