tisdag 10 mars 2015

Kaos i pysselfabriken!

Nu börjar det dra ihop sig för årets SHL-slutspel och det är verkligen hög tid att gör klart skyltningen på jobbet. Jag har ikväll nästan färdigställt det jag hade tänkt att göra och i vanlig ordning är jag ute i sista minuten vilket denna gång resulterade i att jag inte hade något lim hemma som funkade till det jag skulle göra men det får jag helt enkelt fixa i morgon bitti på jobbet istället. 
Så här fantastiskt rörigt var det då jag pysslade och med handen på hjärtat så kan jag väl medge att jag inte är någon större "pysslare" men ibland finns ju inte det man vill ha så då måste man göra det själv istället. Ni ska få se hur det blev senare men än är det lite hemligt.
På återhörande mina vänner!
Mitt pyssel på plats, svårt dock att fota.
Fortsatte även i frukdisken med slutspelspyntning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar