fredag 27 mars 2015

Dag 6 Playa del Ingles

Sitter på balkongen och njuter av en supergod gin och tonic. I mina tankar summerar jag min och makens lilla semester som får tre solar av fem. Playa del Ingles får betyget tre på grund av att restiden dit bara är lite drygt 6 timmar, massor med bra restauranger och att det är relativt varmt i februari - mars. Tror dock inte att jag kommer att åka tillbaka hit någon gång snart för jag tycker att spanska fastlandet är ett mycket trevligare resmål och där är turisterna minst trettio år yngre i snitt. :) Men vi har i alla fall haft en bra semestervecka.
Idag har vi helt klart haft den varmaste och bästa dagen och det var helt underbart på stranden.
Kvällen kommer vi att tillbringa på någon restaurang och fira att vi varit ett par i 29 år. Helt sjukt vad tiden har sprungit iväg. Sen är det bara kvar att packa ihop vår smutstvätt och därefter vänta på bussen som hämtar upp oss kl 04.25 !!!! för transport till flygplatsen i Las Palmas för vidare transport till Umeå- airport.
På återhörande en annan dag!

 
Vårt lilla semesterhusdjur som var en daglig besökare på vår balkong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar