onsdag 17 september 2014

Grymt trött!!!

Idag har jag haft en riktig heldag på jobbet, det känns nästan som att jag har genomfört ett flera timmar långt gympass, men rackar´n vad vi har hunnit mycket. Är så trött att det liksom kryper i kroppen, det är dock inte ofta den känslan infinner sig hos mig men ibland gör den det. Tror dock trotts min enorma trötthet att jag kom ihåg att fixa allt jag hade tänkt göra men man ska väl inte vara allt för säker :) brukar som oftast dyka upp någon sak man glömt, men i så fall får jag lösa det senare.
Nu ska jag bara mysa i soffan och ta det lugnt resten av kvällen så jag orkar med morgondagen som är min sista arbetsdag denna vecka. Kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att vara långledig i helgen för nu är både kropp och knopp helt slut och jag behöver helt klart återhämtning NU!!!
Gillar verkligen fågelholkar och det finns hur många olika som helst.
 
På återhörande mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar