lördag 20 september 2014

När en lördag verkligen är bra!!!

Haft en fantastisk dag tillsammans med nära och kära. Började dagen med frukost framför Nyhetsmorgon och sen blev det en tur till staden med både besök på klädbytardag och bolaget tillsammans med systeryster och guldbilen. Gjorde fantastiska fynd på båda platserna :) Efter denna utflykt var det dags för middagstillverkning och givetvis hockey och jag kan säga att båda dessa aktiviteter gick alldeles utmärkta, maten smakade underbart, dels för att våra barn var hemma på middag men också för att min Grekiska pytt är magisk (ödmjuk som vanligt) och SAIK slog Leksand, även om det var en av de tråkigaste matcherna jag sett  så det finns verkligen ingenting stort att klaga på. Senare tillbringade jag och maken kvällen på soffan tittandes på en film med Tom Cruise. Det gäller att ladda ens batteri så mycket som möjlig inför kommande arbetsvecka!!
Och för att avsluta denna fina lördag på bästa sätt lägger jag upp makens film , som använts på 
våra barns skolundervisning utan att lärarna visste vem som gjort filmen.
Att vika en t-shirt!!  Men i ärlighetens namn måste jag säga att det är mycket sällsynt att han gör något vikande i tvättstugan trots att han bevisligen kan :)
https://www.youtube.com/watch?v=-7penSu-Xls
Det finns få tavlor jag gillar men denna är absolut en av dem dels p g a vintagekänslan men också för att budskapet är klockrent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar