söndag 24 augusti 2014

När man hittar fina saker.

Igår var jag och maken till stan en sväng för att genomföra lite ärenden. Lite shopping blev det givetvis också vilket det ALLTID blir :) Jag hittade denna ursnygga t-shirt som jag inte kunde låta hänga kvar på butiken, nu börjar man ju lite smått vara sugen på att förnya garderoben inför hösten och vintern.
Hittade också denna fiffiga ljushållare som är så användbar och som kommer att användas flitigt under den kommande mörka årstiden då mitt stearinmissbruk är som värst :) Ibland kan man nästan tro att vi använder levande ljus som enda värmekälla i vårt hus på vintern.
Fick nu äntligen användning för en karaff som jag fyndat på loppis för länge sedan och som bara har stått på en hylla. Hade på känn när jag köpte den för en guldpeng att det var ett bra köp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar