lördag 2 augusti 2014

Man tager vad man haver... :)

Blev så otroligt sugen på att pyssla lite grand och eftersom jag är lite lat av naturen så orkade jag inte åka iväg och införskaffa något material till mitt pyssel. Därför var det bara för mig att bege mig ut i förrådet och göra en djupdykning för att hitta något kul att arbeta med och valet föll denna gång på ett par gamla träkrattor som har legat där i all evighet, amen. Med lite färg och lite lullull, har dock inte riktigt bestämt mig än om det just är detta lullull som ska få hänga här men just nu får det duga i alla fall, så tycker jag minsann att de pryder sin plats i vårt uterum eller vad tycker ni??? Detta är väl vad återbruk handlar om och så mycket mer shabby chic än det här kan det väl inte bli?? :)
Ha en fortsatt bra lördagskväll mina vänner och njut av sommaren allt vad ni kan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar