torsdag 28 augusti 2014

Att förlänga sommaren.

Det finns säkert massor med bra tips på hur man kan förlänga sommaren som till exempel att åka utomlands men det är inte aktuellt för mig just nu tyvärr. Jag har nämligen inte möjlighet att ta ut någon mer semester men jag är ändå inte på långa vägar redo att släppa sommaren 2014 riktigt än. Så för mig fick det därför bli något mycket enklare, jag köpte mig en liten fin viol som fick flytta in på köksbordet och ge känslan av att det fortfarande är sommar trots regn och allmänt tråkigt väder utomhus. 
Vad gör ni för att förlänga er sommar??? 
Snälla ge mig massor med tips på enkla saker som får sommarfeelingen att stanna kvar ett tag till. Jag behöver det verkligen!!!!
En gammal sockerkaksform fick agera blomkruka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar