söndag 6 juli 2014

Vardagslyx deluxe med extra allt!!!

Vilken fantastisk dag vi har haft är uppe i Norrland med både sol och värme dessutom blev ju dagen inte sämre av att jag var ledig och kunde vara ute och njuta av den :)
Har hunnit med en massa måsten, bland annat tvättat och tagit rätt på det jag tvättade igår, vattnat, bäddad rent och solat ett par timmar. Nu känner jag mig redo för en liten löptur och sen är det dags att fixa det sista så att man är redo och klar för morgondagen som både innehåller arbete och bröllop.
Tänker så här att man får vila när man blir gammal :)
Längtar lite tills jag får gå i säng för jag kan nästan inte bärga mig till jag får krypa ner i sängen som nu är renbäddad med nya sängkläder som min svägerska har varit så snäll och handlat åt mig. Visst är de snygga och är inte detta vardagslyx deluxe med extra allt så säg??
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar