fredag 25 juli 2014

D-vitamin jo jag tackar!!!

Solen som skiner från en klarblå och molnfri himmel, så vill jag att alla mina semesterdagar skall vara och första veckan på min semester har det varit just precis så.
Vi har varit på en kortare semestertripp men nu är vi hemma igen och jag har fått två kanonfina dagar på stranden och har verkligen hunnit tanka en massa D-vitamin. Jag verkligen älskar denna årstid och att bara få ligga på stranden och njuta av sol och värme. Har till och med badat ett flertal gånger vilket inte hör till vanligheterna men när det är 26 grader varmt i vattnet och 31 i luften kan man ju inte låta bli att göra några fina svanhopp i plurret :)
Om jag kunde skulle jag hoppa över att sova på sommaren så jag fick njuta av alla dygnets härliga timmar men tyvärr är det ju omöjligt men man kan ju alltid önska eller hur??!! :) Som prognosen ser ut så kommer värmen och solen att hålla i sig i ett par dar till och jag hoppas att den kommer att ändra sig framöver så vi slipper regn och åska på min ledighet.
Fortsätt att njuta av värmen mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar