lördag 28 juni 2014

Välkommen härliga lördag!

Vaknat upp till en sval men solig lördag och jag känner mig verkligen utvilad då jag påbörjade min sovning redan på soffan tidigt i går kväll och sedan en helnatt i sängen, det blev säkert 10 timmars sömn, me like!!! Det behövde jag verkligen då jag de senaste nätterna mest har varit vaken och hostat.
Dagen till ära blev det en riktig lyxfrukost för mig och maken nämligen räkmackor och kaffe, mums!! Så nu känner jag mig redo att ta mig an denna lediga lördag.
Känner mig verkligen inspirerad och därför  tänker jag hinna med lite pyssel ute, har planer på att måla lite loppisalster och även ta hand om växterna i växthuset. 
 
Vore ju även skönt att få lite färg på min bleka kropp :) så här har jag också legat ett par timmar idag.
I morgon får ni se hur mina loppisfynd blev med lite färg.
På återhörande alla ni där ute.

2 kommentarer:

  1. That looks like a yummy lunch!! I need to get inspired to do some things too.
    ann

    SvaraRadera
  2. That lunch looks like something my Swedish mother would have made : )

    SvaraRadera