måndag 12 maj 2014

Välkommen härliga måndag!!

Eller hur man nu skall tackla det faktum att ledighelgen är över och att arbetsveckan är i full gång. Nåja det är verkligheten och det är bara att gilla läget. Min måndag har varit riktigt bra förutom att mina tankar hela dagen har varit hos en vän och hennes familj som fick sitt hem förstört av en brand i natt, tack gode gud så klarade sig alla helt oskadda. Vid sådana här tillfällen blir man verkligen varse om vad som verkligen betyder något på riktigt.
I afton kom dottern hem på middag och eftersom maken är bortrest fick jag rå om ungarna helt själv, det är verkligen livskvalité.  :)
Nu har jag landat i soffan och här kommer jag nog att stanna fram tills min date med JB och bara för att jag är ensam så ska jag njuta av lite karras så här på måndagskvällen because I'm worth it  :)
Ha en bra start på veckan alla ni där ute!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar