lördag 24 maj 2014

Sol sol sommar och sol......

Hur härligt är det inte med sommar och sol??!! Idag har vi haft en underbart fin sommardag men drygt 20 grader varmt i skuggan och inte ett moln på himlen. Min dag har bland annat tillbringats med besök på "Våryran" ett lokalt engagemang som företagen på orten anordnar varje år men jag har också tillbringat en stor del av dagen i våra nya solsängar som inte bara var supersnygga utan också mycket sköna att ligga i. Kommer absolut att tillbringa så många timmar som möjligt på dessa i sommar :) Just nu känns skinnet lite hot men det gör mig inte det minsta jag älskar verkligen sol och värme. Strax ska jag bege mig till den lokala Pizzerian tillsammans med mina grabbar och äta middag för jag känner mig så otroligt lat och ids verkligen inte laga mat idag.
Ha en fortsatt bra helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar