söndag 25 maj 2014

Mors dag 2014

Att bli mamma var verkligen ett stort ögonblick men att vara mamma VARJE dag är ännu bättre och förmodligen det bästa som kan hända en kvinna. Att få dela sina dagar med sina underbara ungar både i med och motgång och följa med på deras resa från baby till vuxen, vilket privilegium!! Nu menar jag inte bokstavligen att man måste träffa sina barn varje dag för att vara en mamma utan att man även om man inte träffar sina barn dagligen så ÄR man ändå deras mamma varje dag och de finns hela tiden i ens hjärta.
Min mors dag har jag tillbringat dels med mina underbara ungar men också hunnit träffa både min mamma och svärmor. 
Vilken tur att det finns en hel dag till att hylla dessa underbara kvinnor som gett oss den största gåvan livet!!
De här fina armbanden fick jag av mina underbara barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar