söndag 4 maj 2014

Kaffe, träning, tvätt och annat kul.

Så är då veckans enda lediga dag äntligen här, idag ska det njutas till max!!! Hade stora planer på att vara ute och arbeta i trädgården men när man vaknar och det ligger nysnö på marken svalnar arbetsglädjen markant vill jag lova så jag jag gör något annat idag i stället. Har därför gjort en rokad i "attgöralistan" och kommer att fokusera mer på saker inomhus som behöver åtgärdas, det finns massor med tvätt, disk och damm att ta sig an. Dessutom börjar det vara hög tid att bege sig ut och röra på fläsket igen, det är ju inte alla som kan vila sig i form och Beach 2014 kommer närmare i rasande fart :)
Nu är jag ju inte SÅ annorlunda att jag njuter av att genomföra en massa hushållssysslor utan min dag startade med god frukost efter en mycket välbehövlig sovmorgon och jag tänker också denna lediga dag hinna med att umgås med familj och vänner samt äta något gott och givetvis blir det som vanligt en massa kaffe. Måste ju försöka ladda lite energi inför kommande arbetsvecka.
Ha en bra dag alla ni där ute och här kommer lite bilder från min dag.
Så här glada var jag och systeryster då vi kom tillbaka från vår löptur som var 9,57 km på tiden 1:03:21
Till middag blev det en het thaiinspirerad gryta med strimlad biff, mums!!
Slutligen en mexikansk nostalgitripp, salsa och nachos, till kvällsfilmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar