torsdag 1 maj 2014

Grattis på ettårsdagen!!!

För precis ett år sedan såg min blogg Prästbacken dagens ljus för första gången, kan inte fatta att det redan har gått ett helt år!!
Jag hade under en lång tid tänkt att starta en blogg men det var liksom något som höll mig tillbaka. Kanske var det osäkerheten i att lägga ut saker om mig själv, mitt liv eller mina foton på nätet till allmän beskådan eller att det jag berättade och visade inte skulle duga, jag vet faktiskt inte varför jag tvekade. Men till slut tog jag i alla fall mod till mig och startade Prästbacken och det har jag verkligen inte ångrat en enda gång, tvärtom är det en av de roligaste sakerna jag har gjort. Bloggen har gett mig möjlighet att vara kreativ både vad gäller det tekniska i hur den ska se ut och vilka funktioner jag vill ha men också i vilka inlägg och bilder jag vill publicera. Har även blivit mycket duktigare på att fota och dokumentera saker och händelser i mitt liv sedan Prästbacken "föddes". En blogg är verkligen den perfekta platsen att ha foton och historier samlade på ett och samma ställe, det blir liksom mycket mer levande än en vanlig dagbok. Dessutom är det MIN plats på nätet och ingen annans :)
Jag kommer absolut att fortsätta att blogga ett tag till för det känns som min grej faktisk. Måste även passa på att tacka för den otroliga fina feedback jag har fått, både av vänner men också från helt okända människor runt om i världen, det värmer verkligen att ni tycker om det jag publicerar. 

Grattis på födelsedagen Prästbacken och tack alla ni som besökt min lilla plats på nätet!!

2 kommentarer:

  1. Grattis på 1-årsdagen! Vilken tur att du tog mod till dig och kom igång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!!! Det är ju hur kul som helst :)

      Radera